admirer

Wednesday, September 23, 2009

antibodi lemah

raya tahun ni rasanya mcm tak semeriah raya2 sebelumnya.knape ek? mgkn aku nk dkt exam?ramai sedare mare mcm ade tak de je..owh ye,rupanya aku rse dh terlalu tua nk jln2 raya walaupun aku maseh layak lagi menerima duit raya..btul gak,aku rase mcm tak jmpe ramai sepupu2ku haihh..kebanyakan mereka sudah bermh tgge.bile la pulak giliran abg aku..

teringat akhir bulan ramadhan lalu, aku hehe dlm pukul dua petang aku dikejarkan ke wad kecemasan sbb demam panas lps baru je balik dr kolej mlm semalamnya.jadi,terpkselah ponteng puasa kne minum 100plus bdn sggh dehydrated, takut kne tahan wad.lala.sbnrnya dh lme dh aku mengidap penyakit demam tu,mse mseh kt kolej lg tp cm tak de mase nk gi klinik terutama nk cuti2 ni.aku terlalu blaja sgt kot..haha...yeke??(blah arr)kononnye aku bantai kopi sbb nk stay up.ade 1 hari ni aku stay smpai kul 4 sbb nk hafal skrip utk pengucapan awam tp geram je takde kelas pulak!

tp sgt2 rugi,mse raya aritu aku tak bwk ubat2 tuh,,jd aku pn tak makan antibiotik yg berlambak tuh..


fakta: selama aku 5 bulan aku di KMNS,sbyk 5 kali aku diserang demam..

2 comments:

  1. bhaye2,
    stdy pon kene jage kesihatan..

    ReplyDelete
  2. hsnh oii, jgn lupe mkn mknn tmbhn, vitamin2 tuh :)

    ReplyDelete