admirer

Wednesday, May 26, 2010

tag lagi..

yeah!! yipi2!!nilah baru kne tag yg sebenar,,haha..thx to wani..
nk jwb! nk jwb!

1. Nama pada inbox saya.
hehe,dlm inbox aku..ade name mereka ni..
shakirah 5E
esmeth 5E
muiz 5E
mira
channel x
sox
celcom
fadli kmns
afiq zakwan sktp
mal kmns
A2.3 pika
usrah bella
usrah ain syahidah
usrah ain
A2.3 kak shida
usrah wan

bnyk kot,,haha..save message aku penuh sgt terpkse aku smpn kt inbox je msj best2..bdk usrah suke bg msj best2..
aku pn syg gler nk delete msj tu,aku delete ble inbox full tu pn aku delete sket2..


2. Ringtone utama dekat phone.
aku dh lpe la..sbb dh jrg berbunyi..wakaka
Al-khalid-yusuf islam


3. Apa saya buat tengah malam tadi.
dan2 je org yg tag aku ni mcm tau2 je aku tak tdo smpai 5 pagi..
tolong kaklang buat keje RA dier..


4. Org terakhir bersama saya.
ummi


5. Warna t-shirt saya pakai sekarang.
aku tak pakai tshirt skrg, aku mseh berbaju kelawar wane pink..wahaha


6. Bende terakhir saya buat.
ape maksud ko?sblum aku online ni ke?
aku potong tembikai!! wahaha,cntik skali, tembikai dhla besar!!!


7. 3 perkara yg anda suka buat setiap hari.
disebabkan aku tgh cuti,keje setiap hari aku ialah
online
rubic cube!
tido


8. duit yg ada dlm wallet.
habuk~
aku kemiskinan..
tp aku ade kad atm!!



9. Camne hidup.
alhamdulillah..syukurla...tp kalo nk cter,byk je yg sakit hati..


10. Ble kali terakhir jmpa mak anda.
20 mnt td..


11. mak saya kt ner.
kt dapo ha...


12. Mlm td, org terakhir ckap ngn sy.
kak lang


13. surprise terbaru yg sy dpt.
bende tag ni la..


14. Bende yg bru dipnjam dri kwn.
pinjam kredit bole??


15. my Bf.
aku prefer Bf tu stands for best friends
pika
atul
mira
shakirah


16. Apa yg rse skrng?
rase lapar


17. Nak share ngn spe?
sape sudi berlapar ngn aku?? angkat tgn!!


18. Spe yg tau rahsia sy.
rahsia..hehe..aku je la yg tau..yg org len tau tu bkn rahsia..


19. Diorg simpan ke rhsia tu?
depends kt diorgla..kdg2 penat je aku ckp"ni rahsia tau"


20. Nak tag ke?
nak!!
siti nabilah said
syafiq ridhwan
ainee khatijah
najwa syamsuddin




thx again to wani..clap2..

No comments:

Post a Comment