admirer

Wednesday, May 12, 2010

perancangan cuti

hurmm..pttnye aku dh lame dah post bnde ni, tp atas alasan tertentu (malas) , niat aku ini telah terbantut..teringat dialog dlm cter adamaya "memory card ko tu 1GB je kalo terhntuk kt dinding hilang sume! tuliss!!" akibat aku tak tulis perancangan aku semua ni jadi semuanya terbantut kecuali yg teringat di kepala..

smbung amek lesen, blaja bwk sendiri secara haram
keje kerani, pusat asuhan, jage nenek di kg
blaja menjahit
blaja memasak
pergi merbok , umi cdg hntar surat kt pejabat merbok suruh poskn sijil..hish!
blogging2! :DD
fikir masa depan, istiharah nk smbung apa lps ni..
doa byk2 utk result exam lps
blaja main rubic cube , memperpantaskn main rubic
mandikan kucing2 busuk (mok dn e.p)
hntar emel PENTING kt ayah (huhu, mseh dlm draft takut nk hntar)
khatam kn solusi dn millenia muslim (huaarghh..makin malas nk baca buku)
cari alasan untuk ponteng usrah, usrah setiap khamis!
mengemas laman (terbantut setiap kali aku jmpe katak)

ape lagi! ape lagi!


nanti2 la aku tmbah.haha..

No comments:

Post a Comment