admirer

Tuesday, May 4, 2010

dunia makin panas..

panas!panas!panas!
huhu..walaupun duduk dlm rumah je amboi,terasa bahangnya.teringat masa duduk kt negeri sembilan yg terkenal sbgai tempat pling kering di semenanjung waduhh,boleh tahan panasnya..setiap hari rasa nk minum ais je..sepanjang masa rasa nk mandi je..sdgkan kuala pilah tu kwsn kampung berbukit bukau..huhu..bygkn klang sebuah bndar tnpa bukit bukau ni..huhu..lagi panas..

seingat aku, sepanjang cuti lpsan matrik ni, tak byk kali aku keluar rumah..haha..minggu pertama jumaat sabtu ke kuala terengganu dengan beberapa hari lps aku diculik mira! hehe..owh..hehe..nt aku cerita apa berlaku ketika penculikan itu,,hehe..

tak dpt nk bayangkn matahari sejengkal atas kepala di pdg masyar nanti..panasnya api neraka jahanam..huhu...insaf..



tgk video comel ni,bukti kesan drp pemanasan global..



haha..

3 comments:

  1. comel la bear tu! mcm aku! xDDD

    ReplyDelete
  2. amir,beza nya bear tu putih gebu
    engkau erkk..
    tak nak cakap! :|
    wahaha..

    ReplyDelete