admirer

Thursday, April 15, 2010

kekantoian di situ..

salam..

aduh! aduh! aduyai!

jadi,akhirnya ummi selamat tiba bertemu dgn blog aku..
selamat datang diucapkan. one of your daughter is a blogger.

masa pertama kali aku dpt tahu hal ni bila ummi asyik tuduh aku pergi cc..adui..bila pulak aku gi cc?? maaf, jgn tuduh.na pinjam laptop org dn dkt kmns pn ada wireless free..dn bru dua kali je update status masa kat sane sbb tensen sgt, study pn dh takbole masuk jadi seronok luahkn perasaan kt blog.

dn aku telah tahu siapa pengkhianat itu..yeahh!! dh agak bdk kecik becok itu..

jadi,pengakhirannya..takde ape.i'm not going to change my url..alamak,ummi msti mengamuk kalo aku gune bhsa cmpur2 ni..

lalala..saya akan tetap teruskan berblog! dn mgkin akan tinggalkn fb.

No comments:

Post a Comment