admirer

Tuesday, January 19, 2010

aku pergi dulu..

salam,,

wah!wah!!wah!!sensitifnye bnyi tajuk post aku kali ni..huhu..mksud aku,ermm..pergi balik kolej dulu..yela kn cuti awl lagi..hurmm..terpkse..demi melawan godaan nafsu..aku terpkse gerak dulu..

aku tahu,aku akan rindu berblog (bkn rjin update pn) aku bakal rindu bermuka buku..tapi..hahh!!!godaan dunia!biarkan2!!

dunia2..online smpai ke tgh mlm bole plak,tp nk bertahajud tu pnyelah liat..online bertenage aje..nk bgn berqiam mcm2 alasan..

bila nk dekat exam,time tu la sebok,terkejar-kejar nk wat qiam..solat hajat semua tu..tp,bila abes exam,doa pn malas..

kdg2,pernah tak kita terfikir yg..kita sebenarnya hipokrit pada Allah??? astagfirullahalazim..


aku suke ayat Shakirah ni..

"fikirkanlah..manusia itu indah kerana dikurniakan akal utk berfikir..."

3 comments:

  1. wahh blog kau dah maju :)
    ade gmbr aku lak tuhh,
    tp tp name slh eja, nme aku mane ade E hihi :p

    ReplyDelete
  2. hehe..weyh!
    doakan kite berjaya k!
    kem salam kat pika gak..kuh3..
    lwat2 ar blog aku taw..terompahcaring.blogspot.com~

    ReplyDelete